Stan idag!

Hejsan hoppsan!

Idag har jag varit på en julgudtjänst i Björknäskyrkan på förmiddagen med mamma och syrran. Och nu kanske ni undrar varför denna "julgudtjänst" efter julen??
Men det var därför att vi skulle ha haft den, den 20 december, men då blev nästan alla  som skulle dit insnöade och det är många pensionerer som inte vill vara utomhus i mörker, halka och kylan. Så därför hade vi den idag istället.

Efter björknäs så åkte jag, mamma och syrran in till stan och köpte varsitt Cheap Monday jeans och sen gick vi i lite andra affärer också, t ex Cubus, Åhlens och Kappahl.

Det är väldigt mycket rabatter just nu på Cheap Monday jag och min syrran fick våra jeans för 50 % billigare. Men sen gjorde min syrran ett misstag och bad mig prova en tröja som hon trodde kostade 100 kronor och det var 50 % rabatt på den, men sen när vi kom till kassan så visade det sig att den egentligen kostade 1000 kronor och nu 500 så därför valde jag att ta bort den från köpet.

Nu ska jag gå och äta så vi ses lite senare i kväll hoppas jag!

Kiss and hugs from Thilldas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0