Snart är denna dag slut, och sista dagen i skolan efter jullovet...

Good evening,

Just nu sitter jag och ska planera lite vad jag ska skriva om i min blogg, men är även inne på Friskis & Svettis hemsida för att se om jag och Omida kan gå och Spinna på måndag-kväll. Då är det den enda Introduktionskursen i Spinning och det skulle jag behöva innan jag börjar cykla på riktigt.

Idag köpte jag mitt träningskort för både Jympa och Spinning så nu har jag 2-3 dagar i veckan tid på Friskis 6 Svettis, med mamma eller Omida. Jag vill ju ha någon annan träning också eftersom jag simmar två gånger i veckan också. Men sen ska man ju också hinna med skolan så under "projektveckorna" tror jag att det bara blir min simning som gäller eftersom det blir mycket mera press än under ämnesveckorna.

Nu ska jag avsluta datorn och sen lägga mig och läsa i Friskis pressen, deras tidning som jag snappade åt mig idag när jag var och käpte mitt nya kort.

Have a nice day, see you tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0