Packa väskan och sen sova...

God kväll!

Nu sitter jag med Zack-sötnos i knät och bloggar lite. Han blev lite aggresiv under tiden jag laddade upp bilden så jag blev illa tvungen att släppa ner honom på golvet igen. 

Nu ska jag packa träningsväskan för imorn. Kan inte boka in mig på Spinning-passet imorn, så får istället gå dit under lunchrasten och prata med dem i receptionen. Det gillar jag inte... Och sen blir det simning efter skolan. Ska även gå in på Åhlens i Nacka och kolla på ett par sov shorts som jag hittade på deras hemsida. 
Men nu måste jag gå och lägga mig, ska upp extra tidigt imorn för att jag ska kunna få i mina linser innan skolan, och även plocka ner mina linskoppar eller vad de heter. 

God natt Thilldas <3  


Kommentarer
Postat av: simone

vilken söt bild! :)

2010-01-18 @ 14:16:28
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sov riktigt gott du söta :)

2010-01-22 @ 00:37:16
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0