Kändis - Lindsay Lohan

Nu ska jag börja skriva mer oom kändisar och deras kläder!



Jag tycker Lindsay har kombinerat svart och vitt välidgt bra, och det är inte för mycket av någonting. Till det passar även de svarta skärpet med guldband jättebra och även halsbandet som är väldigt kort. Hon har kavajen som slutar i midjan och därför syns skärpet mycket bättre och linnet slutar vid rumpan och där ersätts av ett par svarta leggins.

Nu ska jag kolla igenom mina kläder om jag skulle behöva köpa något mera tills jag reser bort om ca en månad. Jag är ute i god tid men det var värre 2008 när jag skulle flyga första gången på 11 år, första gången jag flög var till Gotland med mamma och andra skulle familjen åka och hälsa på kusinerna i England. 2008 började jag packa ett halvår innan vi skulle åka och det gjorde att jag fick resfeber och det blev lunginflamtion under veckan, alltså inget bad :( Men då åkte vi till samma plats på hösten i ställe så jag skulle kunna få uppleva det utan att vara sjuk.

 
08 Jag är sjuk under ett banan träd!

Hejdå Thilldas <3


Kommentarer
Postat av: shopalicious

En kort skinnjacka kan du säkert hitta var som till våren. De börjar komma in lite smått nu men vänta ett tag så kommer det. H&M, Topshop, Lindex, MQ, ja de flesta kommer säkert att få in :)

2010-01-17 @ 20:43:33
URL: http://shopalicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0