Inget köp av gårdagens tänk...

Hej igen,

Jag när jag kom till Nacka så hittade jag inte de jeansen som jag ville ha utan att dem skulle vara trasiga så det blev inget av det som jag tänkte köpa :(

Men istället så köpte jag ett antal örhängen och ett halsband, jag glömmer alltid bort att jag ska köpa mina mycket försenade julklappar till mina kompisar och nu är det gjort. Och jag har även länge tänkt på att jag ska köpa lite längre halsband men det fanns inga som föll mig i smaken så jag köpte ett som var lite kortare i alla fall.
Jag vill bara passa på att tipsa om att ni ska åka till närmaste Ur & Penn affär, det är nu 50 % rabatt på alla smycken i affären. Jag fick 6 stycken smycken för 179 kronor istället för ca 300, så jag blev väldigt nöjd.

Nu ska jag kolla i mina sötaste bloggar!

Puss och Kram <3 Thilldas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0