En välförtjänad paus!

God morgon,

Nu sitter jag i skolan och har rast, jobbade engelska tills nu fastän att jag har haft rast från klockan 10. Men snart måste jag gå tillbaka.

Jag håller på med grammatik, och det går väldigt bra. Jag kanske kommer ha några småfel men det var bara en övning som vi fick i uppgift.

Idag efter skolan måste jag köpa nya pengar till min mobil eftersom mitt Kompis kommer gå ut vilken minut som helst. När mamma kommer hem så ska vi åka upp till Friskis och Svettis tillsammans med syrran och köpa ett spinning-träningskort till mig och ett med gym och jympa till syrran. Sen ska Omida och jag börja cykla där vissa dagar.

Nu har klockan blivit 10:28 så jag måste till klassrummet igen!
Ses Thilldas <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0