Skola, skola, skola och nu är det lov

Heeej alla bloggläsare!

Jag har haft väldigt mycket i skolan på sistonde och därför inte kunnat uppdatera min blogg...
Hade under v.42 1 prov som gick bra. Det var i matte, sen hade jag även lite uppgifter som jag skulle lämna in, svenska som blev ungefär 9 sidor istället för 5... Jag måste skriva mycket  när jag väl kommit igång^^
Och v.43 hade jag 2 prov och ena gick bra och andra sådär enligt mig, men jag har ju inte ännu fått tillbaka ena så vi får se vad resultaten är när HÖSTLOVET är slut. Jag hade även en redovisning som gick jättebra och jag är nöjd med mitt arbete som jag gjorde helt själv istället för att ha en grupp att jobba med. 

Idag kommer jag bara vara hemma för mina planer blev inställda. Men jag tänker i alla fall gå ut och fotografera i detta fantastiska oktoberväder. Har mycket löv på marken. 
  Eftersom jag är fotografern så finns det inte mycket bilder på mig men nu hittade jag några när jag var med bästisen Malin.  
Har inte så mycket bilder på mig själv men nu kommer det en bild på mig när jag är hos kompisen Malin!

Puss och Kram!
Thillda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0