Skola och Forum Nacka idag!

Hej igen,

Idag var jag i skolan, som vanligt jag hade svenska på förmiddagen och redovisade då mitt ekonomiarbete tillsammans med de andra i min grupp. Minus en och plus en så det blev i alla fall lika många från första början. Det jag pratade om skrev jag också om förra fredagen men jag kan ta dey igen! Jag skrev om att när en flygplansförsening inträffat så har flygbolaget betalat passagerarna. 

Efter skolan åkte jag till Forum Nacka och kollade påkläder men hittade inget som passade mig. Och sen sms:ade syrran och frågade vart jag var. Men jag var inte klar så hon fick vänta på mig och när jag väl var klar så gick jag och mötte hennes och då fick jag även en gratis syn kontroll och jag har fått sämre syn. Så då gick vi ner till Synoptik och beställde än ny tid åt mig så jag var där ett tag senare. Sen kom mamma också, vi köpte mat på iTappo och sen åkte vi hem. 

Nu har jag sett på Mamma Mia och letat fram pärlor ect så att jag kan göra halsband och örhängen men dåligt nog så hittar jag inte mina spännen och inte eller tvingar så jag kan inte göra det ännu. Men önskar mig ett set med flera sådana saker från Panduru i julklapp. 

Hej då ThilldAS <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0