Man måste anstränga sig sista dagen på veckan!

Heeej!

Idag har jag varit i skolan, vi fortsätter med projektet och även nästa vecka. Det som är konstigt är att jag hinner göra mera på fredagar för då tänker man bara på vad man ska göra i helgen.
Idag hade jag ett no test om Biologisk mångfald, det gick bra för mig... Jag önskade att det kunde bli lite bättre men jag är nöjd i alla fall.

När jag skulle åka till simningen så behövde jag och min kompis springa till bussen för att hinna med och sen gick jag omkring i Forum Nacka i 45 minuter. Då ringde jag även en kompis som jag skulle möta vid bussen och när jag såg henne så krockade vi samtidigt med resten av tjejerna i vår simgrupp så då gick vi tillsammans allesammans. Men vi fick kritik av killarna som också tagit den bussen för att dem kom före oss, de gick ändå inte av vid samma hållplats^^ 

Ni sitter man och kollar på Idol! Hoppas på att Tove och Erik går vidare till finalen, jag vill ringa men pappa har tagit över den för kvällen så jag kan inte ringa och rösta... 

 

 

Jag hittar tyvärr inte Toves auditions i UMEÅ, men jag tycker hon är så grymt bra och att det var så synd att hon åkte ut nu i SEMIFINALEN! Jag ville helst ha en kamp mellan Erik och Tove istället för Erik och Calle :p

Puss och Kram från Thilldas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0