Läxor, läxor och läxor!

Hej igen,

Ja, nu är det tisdag kväll och min läxhög har höjt sig några centimeter på två dagar :(
Jag kämpar igenom Matten medens jag kollar på ett tvprogram. Eftersom att jag gillar sporter så kollar jag på Superstars som visas klockan 20.00 på tisdagar, onsdagar och torsdagar. 
Nu ska jag kämpa igenom mina två sista sidor matte, och sedan ska jag gå och lägga mig för att kunna orka upp extra tidigt imorgon, tänker ut och springa med en kompis imorgon efter skolan. Men det är bara upp till henne!

Idag har jag varit i skolan från klockan 08.15 till 15.05 det blev lite längre än vad jag tänkt mig men det blir så när man har skolans jobbigaste killar i klassen och som tar 10 minuter att få tyst på.
Sen cyklade man hem, kollade på Gossip girl och åt mellanmål, spelade lite piano och sen iväg till min pianolektion och då är det i skolans mysiksal och hinner också hämta matteböckerna som man har tänkt på hela dagen men glömmer i alla fall när man ska hem från skolan.

Och sen bjöds man på mat när jag kom hem.

Ja det var min dag, Thillas blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0