Intressant dag...

Hejsan,

Idag så vaknade jag klockan 07:40 av pappa som jobbade hemifrån idag. Men det som var problemet var att jag skulle gå hemifrån klockan 07:45 så jag fick lite bråttom. Men som tur var så hade jag lagt fram alla mina kläder som jag skulle ha på mig dagen innan men tiden räckte inte till så jag kunde inte ha mina linser på mig idag.

Men sen kom jag till skolan 08:20 så jag hann i alla fall, och när jag kom till skolan så behövde jag inte vänta eller leta efter mina kompisar för alla stod och hängde upp sina kläder i kapphallen och sen gick vi upp.

Jag hade No och Engelska idag och har fått mina tre första läxor på terminen och perioden. Och jag tror att jag kommer lyckas väldigt bra på förhöret nästa vecka och de kommande provet vecka 6 eller 7.

Idag blev min outfit lite varmare men ändå kallare än vad ajg hade tänkt, eftersom jag tog min syrras kofta istället för min och den har inga knappar. Så jag fick ta den här beige färgade halsduken istället. 

Tröja - Kappahl 
Halsduk - HM 
Halsband - Ur & Penn 
Jeans - Cheap Monday  

  

Nu ska jag äta mellanmål!

Kiss and Hugs from Thilldas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0