Tv!!

Heeej,

Ja som ni ser så kollar jag på tv. Jag har just sett första programmet på säsong två av Mästarnas Mästare som jag följde förra året också. Jag är en välidgt sportig tjej men betydligt mindre nu en förra året då jag simmade tre gånger i veckan, scouter en gång i veckan, sång en gång i veckan och även ridning en gång i veckan. Och ändå klarade jag av min skola jättebra.
Men nu simmar jag två gånger i veckan, scouter varannan vecka och piano en gång i veckan. Men just nu så har inte min piano eller scouter börjat och simningen börjar på fredag. Olyckligtvis så ska jag då ta en spruta på eftermiddagen och därför kommer jag inte få simma på hela helgen, men eftersom jag vill närvara så sitter jag vid sidan och får även hjälpa till och komma på lite övningar.

Men nu sitter jag och kollar på Jag vill bli stjärna, det är de sista programmet men jag har inte följt det så mycket så jag vet inte riktigt. Efter detta måste jag gå och lägga mig för att klara mig upp i morgon och inte vakna försent.

Just det jag glömde visa upp mina två julklappar som jag fick av Andrea idag. Nu sitter jag och äter tre goda mackor och obo'y från mitt nya roliga glas jag fick av en kompis idag. Jag lägger upp en bild så får ni se hur det ser ut.
 Det är inbyggt ett sugrör och det är även det som håller glaset uppe. Det sitter i botten föressten.Till den fick jag även en hjärt form som man kan trycka fram en macka från att vara i den tråkiga original formen till två hjärthalvor.  Det enda som jag vet är att det kommer från Öland och ifrån en affär som man inte kan gå ut från utan någon eller några saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0