Trött, ont i huvudet :(

Efter att jag gick upp först i morse och direkt iväg till ett jympa pass som tar på krafterna så har jag fått ont i huvudet. Och pga därför är jag också välidgt trött idag, men jag måste vara vaken tills vi har ätit och sen så kommer jag förmodligen att somna i soffan kanske.

Men nu ska jag göra något som jag har gjort förut men inte slutfört och det är att jag ska designa en egen outfit som jag någon gång i framtiden ska kunna sy till mig själv eller andra. Jag är väldigt duktig på att rita men jag är inte lika duktig som min kompis. Men jag ska försöka!
Samtiddigt ska jag se på Project Runway!


Project Runway-gänget!

Kiss and Hugs Thilldas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0