Träningsverk och kollat brevlådor!

iBuenos Tardes!

Idag blev jag väckt av mamma, pappa och syrran klockan 12:30 men jag orkade inte gå upp för jag hade så j*vla ont i min mage och nacke och säkert överallt så jag behövde hjälp för att kunna komma upp ur min säng. Men till slut kom jag upp, men då dorg syrran av täcket och då skulle jag precis gå upp :(

Nu har jag kommit hem igen, vi har varit och kollat på ny brevlåda i 3 butiker men hittade ingen i den röda färgen som vi vill ha. Just nu har vi en som snart kommer gå sönder eftersom en viss person (jag) öppnar den vare sig det är måndag klockan fyra på eftermiddagen och söndag kväl för att se om vi har fått någon post.

Just nu så skulle jag gärna vilja ha en massage men den ända som kan ge mig riktigt bra i familjen tar betalt... Men nu ska jag bara ta det lugnt ikväll och svara på era kommentarer. Och även vila eftersom jag kommer vara på tre träningspass i morgon. Ett i skolan, ett på simningen och ett på Friskis & Svettis. Just det nu måste jag boka in att jag ska gå på det träningspasset också. Tack!

Hejdå Thilldas <3


Kommentarer
Postat av: Carro

hahaha!

1.du hade fått rabatt ;)

2. våran brevlåda håller inte på att gå sönder de e farmor som rttcker att nån kanske snor posten!!!

3. sluta skriva hejdå efter varje inlägg eftersom att du har lagt in att den altid ska säga de, så här ser de ut ibland...



"kiss and hugs thilldas<3



Puss och kram Thillda <3

2010-01-17 @ 20:36:48
URL: http://mongocarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0