Lite bilder från igår och innan dess

Heeej,

Nu tänker jag lägga upp bilder från när jag var ute och fotograferade det härliga vintervädret på tomten! Jag lägger också upp några som min syrra fotograferade igår när jag var och kollade på simningen...

 

 

 

 

 

 

 
Bilderna ovanför är det jag som har fotograferat!
Bilderna nedanför har syrran fotograferat! (www.mongocarro.blogspot.com)
 
Det är Zack-sötnos som är på bilden ovan!
 

 

Nu sitter jag här och äter lite godis, fastän att jag igentligen så minska på mitt Lördagsgodis! Nu när man börjar träna så ska man ju inte äta det, men jag ska faktiskt få nytta mig lite efter idag.

Vi ses senare! Och då kommer förmodlingen mig outfit också! Hoppas, hoppas...


Kommentarer
Postat av: Jullws <3

fin bild :)

2010-01-17 @ 19:22:14
Postat av: Zaccarin

Fina bilder. Närbilderna ser ut som kotaller.

2010-02-01 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0