Kanske köpa imorn...

Hej, jag lovar att detta kommer bli det sista inlägget för mig idag.

Imorgon efter skolan så tänker jag åka till Nacka Forum eftersom min simträning inte börjar förens på fredag, om jag hade fått välja så skulle den vara imorgon för då skulle inte jag kunna simma så jag skulle fått sitta och kolla på istället *hihi*

Men detta är vad jag har tänkt att jag skulle köpa om de finns i min storlek och jag har pengarna!

 Priset är inte så värst farligt men jag kommer nog inte att köpa det pga att mamma vill inte att jag ska ha för många jeans :( :( Jag gillar även de blekta tyget som jag tyvärr inte hittade när jag var i stan idag.  

 Den här är så snygg och jag saknar väldigt mycket vitt i min garderob så jag behöver något.

 Och även en rosa scarf skulle passa fint. 

Detta lilla kalaset går på 447 kronor. Och det är tur för om jag hade behövt betala min katts vaccination så hade jag inte haft mycket pengar kvar till detta lilla kalas. Men sen måste jag även köpa "mycket" försenade julklappar till kompisarna som de ska få på tisdag förmodligen. 

Nu ska jag bara gå och packa för skola idrott och förbereda mig för att jag kommer behöva en halvtimme-timme till att få i mina linser. 
 
Kiss och Hugs from Thilldas <3 <3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0