Glömde min outfit!

Idag glömde jag tyvärr att skriva min outfit och vart den kommer ifrån.

Jeans - JC
Tunika - JC
Halband - Present

Det blev ingen bild pga att jag bara har en systemkamera och den kan jag inte ladda in bilder från varje dag. Men när jag fyller år så önskar jag mig en liten kamera som jag kan ladda in mina bilder till min dator som jag tyvärr inte gör just nu.

Och så var det så att jag bytte från mina jeans till de som jag köpte tidigare idag och därför skulle det bli lite fel.

Nu ska jag fortsätta min läsning på bloggen www.fashionstars.blogg.se som jag har blivit lite förälskad i^^

Ja kanske kommer det ännu ett inlägg ikväll, men annars så får jag önska er god natt och en bra kommande skolvecka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0