Friday!

God kväll!

Jag har inte hunnit blogga så mycket idag. För det första så hittade jag ingen dator i skolan som var så mycket skymd, för det andra så skulle jag gå klockan ett idag. Tog den sista sprutan mot Livmoderhalscancer (Gardisil) och sen så åkte jag iväg till Nacka Forum.
Där gick jag och kollade på en ny baddräkt till mig, men den som jag har hittat på Stadiums hemsida fanns inte i affären som den var utlovad, så istället gick jag till simhallen där jag skulle kolla på de andra som simmade. Fick inte simma pga sprutan, men duktig som jag är så tar jag mig dit i alla fall för att få min närvaro.

I simhallen var det väldigt varmt så jag ångrade mig att jag inte tog v mig min rosa cardigan innan, men när man kom till omklädningsrummet så var det hur kallt som helst om mina små fossingar. Medans jag och två till stod och pratade så märkte jag inte att min kompis som jag skulle ta sällskap med att hon redan var klar.
Därför fick jag väldigt bråttom. Men hem kom jag och missade jag bussen i Nacka - NEPP den kom när jag hade pratat med syrrans två kompisar som såg mig och ropade "Människa. Där är människan. Kom hit människan!" Så jag coh Ida gick till dem och pratade tills bussen kom. 

Puss och Kram - Thilldas <3  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0