Syster och granne!

Nu har jag fått i uppgift att skämma ut min granne Annika och syrran Carro.


Detta är Carro på hennes födelsedag (enligt henne) för ca 2 år sedan.

Tyvärr funkade inte min uppladdning med den fina bilden på Annika. :( :/

Dem sitter just nu bredvid mig och spelar Guitar Hero. Annika är trummisnörd och Carro guitarfreak, dem har nyss sjungit ut alla Idolerna *not* i SingStar med SingStars legends och SongStars party. Ni kan kolla in deras bloggar www.annikaboden.blogspot.com (Annikas) och www.mongocarro.blogspot.com (Carros) själv sitter jag här och bloggar med er om hur jag ska skämma ut dem! Haha jag gillar det väldigt mycket.

Jag kan börja med att säga dem har inte bra sångröster och sen när dem spelar? Ja, man kan ju säga att jag sjunger och spelar 100 gånger bättre än dem. Det ser väldigt roligt ut när dem spelar eftersom dem nickar med huvudet till alla takterna i dem simpla låtarna dem kör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0