Lite om mig!

Heeej

Jag har ju inte berättat så mycket om mig själv, vad jag gillar och sådana grejer!

Jag heter ju som sagt Matilda men på bloggen spelar jag mig själv som Thillda, jag är 13 år och fyller år i den ljuvliga sommaren. Jag bor med min mamma, pappa och syrra utanför Stockholm och där bor även våra djur Citron och Zack! Zack har ni ju sett på bilder och det är min katt som blev 1 år för ungefär en månad sedan och Citron är vår undulat. Undulat är en mini papegoja.


Bilden är fotograferad idag när jag tränade min självutlösare och därför är den inte helt som jag hade tänkt mig eftersom jag är inte så van med den. 


Det här är min undulat Citron! Bilden är fotograferad den 27-12-2008, samma dag som vi skulle hämta Zack hos hans uppfödare.  


Jag gillar att fotografera och använder just nu en Nikon D60, och den är det flesta bilder fotograferade med men jag använder även min webbkamera och därför blir dem inte så jättebra. Jag gillar att simma och går just nu på simning två gånger i veckan, jag spelar även piano men det är mest "barnsånger" och vissa julsånger som finns i den boken.

Jag gillar kläder och mode. Än så länge har jag inte kommit igång med att klä mig så bra mig jag försöker och ska bli bättre i framtiden. Jag klär mig mest i jeans och just nu så håller jag på och letar efter shorts som jag försöker att använda och även den tunna varianten av strumpbyxor. 

Jag skulle vilja ha mycket kommentarer i min blogg och om ni vill så kan ni länka till den från er egna blogg så att jag kan få mera besökar/kommentarer. Det skulle vara jättesnällt men är inget måste! Jag gillar att få brev och råd så ni får gärna mejla till mig. Ni ser den om ni klickar på Thillda under min profilbild.
Om ni vill så kan ni även tipsa mig om saker som jag kan skriva om och ni kan fråga vad ni vill som en dagens fråga.

Kram Thillda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0