Höstväder

Hola amigos! 

Idag blev det slöar dag, jag kunde i somna förens vid tre inatt och därför sov jag ett tag istället. Mamma släpade ut mig i det vackra vädret och då provade jag mina nya skor som jag köpte igår :D Jag fotograferade min katt och det vackra vädret men eftersom jag skulle ha varit ut och fotograferat i onsdags så var det inte lika fina löv idag det var väldigt synd att det blev så :( 

Nu ska jag fotografera mig sig med självutagaren, men först måste jag lära mig hur den fungerar för att det ska bli bra bilder. Jag lägger upp bilder senare idag, måste först ladda in dem i datorn och det tar ett tag! 
Adiós Thilldas!   


Kommentarer
Postat av: Frida Naess

Hej är du intresserad av en ny design kika in hos mig

ha en trevlig kväll :)

2009-10-30 @ 18:33:46
URL: http://naess.blogg.se/
Postat av: Amanda

Heej,hej!

Cool blogg ^^

2009-10-30 @ 19:28:26
URL: http://beyonceglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0