Tisdag

God kväll,

Idag var jag i skolan, jag hade So lektion vi har samhällsekonomi period just nu. Vi såg även på en film men eftersom alla ska ha de bästa platserna så kunde inte jag se vad det stod om jag inte kisade med mina ögon tills jag började gråta. Men jag och Emma hade kul i alla fall. Vi satte oss med fötterna på varandras stolar och även på killarnas framför så vi bildade bokstäver. Men jag fick inte luta huvudet mot en kompis för då skulle bokstaven Q och det ville inte Emma. Men det var även killarna som avgjorde vilken bokstav det skulle bli. 

På eftermiddagen hade jag engelska och vi har ekonomi och shopping tema så då blev det lite olika uppgifter som handlade om det och om vi hade "shoppaholic" problem, men det hade inte jag. Säger inga namn men båda som satt bredvid mig hade det. Därför att dem köper något varje vecka.

Och efter skolan var jag lat och tog bussen för att kunna komma hem till Zack fort, och sen spelade jag piano och kollade på One tree hill och åt mellanmål*. Gick till bussen och åkte till min piano, när jag var klar skulle jag möta mamma men jag gick en väg och hon gick en väg men vi kom i alla fall till bilen samtidigt. Och sen åkte vi hem och jag spelade lite mera piano eftersom jag måste kunna spela direkt efteråt för att jag inte ska tappa bort mitt duktiga komma ihåg minne. Imorgon ska jag också spela när jag har gjort klart mina två läxor och gjort i ordning middag men så ska jag iväg med mamma och lyssna på jazz.

Vi hörs imorgon kisses and hugs Thilldas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0