Onsdag, torsdag förbi...

Heej,

Jag glömde att skriva igår men nu gör jag det i alla fall.

Onsdagen flöt på jag hade Matte på förmiddagen och Spanska på eftermiddagen, båda lektionerna gick bra. Nu ska det inte att vara något arbeta-i-boken lektioner på matten i två veckor. Vi ska hålla på med en statistikuppgift så jag och en kompis kommer förmodligen att sitta på en bänk i Orminge centrum hela lektionen fram till lunch. 
Sen på kvällen åkte jag och mamma och lyssnade på jazz men jag blev lite utråkad så jag satt och sms:ade med en kompis istället men det var något konstigt med min opperatör så jag fick sitta ute i hallen och sms:a istället. 

Idag då? Jo jag hade engelska halva förmiddagen, jag skrev klart min engelskauppgift som jag hade halkat efter med lite. Och sen resten av förmiddagen tränade jag inför Luciatåget med ungefär 50 elever till. Men det var lite för rörigt så man koncentrerade sig inte så jättebra. Och på eftermiddagen hade jag musik och då skulle jag redovisa en låt som jag gillade och såklart valde jag en av Mamma Mia låtarna. Det blev Honey, Honey. Jag höll på att somna för det var 7,8 och 9:or i den musikgruppen. Jag blev flyttade för tre veckor sen men jag var sjuk den senaste gången, så det var den första gången idag. Min lärare ville att jag skulle berätta för hela gruppen men det ville inte jag men det blev så i alla fall eftersom alla bara "Du klarar det Matilda, vi är inte farliga" så då gjorde jag det i alla fall. Det var den första gången som jag blivit tilltalad av de flesta 9:orna vid mitt namn och jag blev förvånad att de jag inte pratat med förut kunde mitt namn.

Nu ska jag gå och sova! Thilldas <3   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0