Jullov, men oroliga dagar!

GOD JUL!

Igår hade jag inte tiden att blogga men jag ger er en beskrivning för den nu i stället. Jag var med pappa i Forum Nacka och köpte de sista julklapparna, sen åkte vi hem och jag slog in de flesta julklapparna.

Idag, har jag bara varit hemma än så länge, men jag har även varit ute och letat efter min katt... I vanliga fall brukar jag inte vara så jätteorolig för min katt men idag och imorgon så är det oroliga tider för katter i kvartert. Och det var exakt ett år sedan som min katt och vår grannes katt omkom i en drunkningsolycka.
Men nu har han kommit in efter att ha blivit jagad av ett rådjur hela förmiddagen, och är jätterädd. Han litar inte ens på mig och min syrra så vi håller på och tröstar och lugnar ner honom just nu.

Resten av dagen ska jag vara hemma. Men vi ser till så att jag kan blogga mera.

God Jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0